Nedjelja, 14.08.2022.

"OFF je najbolji Festival na kojem sam ikada bio" - reviews 2022

U narednom periodu donosimo Vam neke od komentara na 14.Omladinski Film Festival Sarajevo, odnosno "reviews" Festivala koje su nam poslali naši ovogodišnji gosti, učesnici, mladi autori koji su u Sarajevo pristigli iz 14 zemalja svijeta!

"Omladinski Film Festival Sarajevo je festival koji ne može biti više prijateljski naklonjen mladim autorima i gostima. Tim je najkomunikativniji i najsusretljiviji koji sam ikada sreo. Ovo je zaista najprofesionalniji festival na kojem sam ikada bio. Selekcije filmova, paneli, dodjela nagrada i žurke te sam crveni tepih su bili zadivljujući. Selektovani filmovi i njihovi autori i kao i pobjednici su tretirani kao najveće filmske zvijezde! Ovo je nevjerovatno! Jednostavno jedno od najboljih iskustava u mom životu. O ovome ću svima pričati!"

- Arti Savchenko, reditelj filma "Vlada goes to London"

„Od prvog dana sve je izgledalo prelepo! Grad Sarajevo je bio prekriven plakatima, bilbordima i zastavama "Omladinskog Film Festivala Sarajevo.
Ekipa ovog festivala, sastavljena uglavnom od mladih Sarajlija, bila je nevjerovatna. Njihov entuzijazam da sve izgleda dobro bio je primjetan od prvog dana. Bili su u svakom kutku grada i pazili da sve prođe kako treba u organizaciji festivala. Program festivala bio je bogat izvanrednim filmovima iz svih zemalja svijeta. Bilo je mnogo radionica i aktivnosti tokom cijele sedmice i na taj način je festival pružio priliku za upoznavanje i druženje sa vrlo profesionalnim ljudima. Gostoprimstvo, organizacija i prelepa atmosfera su ono što karakteriše Omladinski Film Festival"

- Ekipa pobjedničkog filma u sekciji OFF Generation Shorts "Dance in this chaos"

"Jako mi je drago da sam se evo već drugu godinu za redom vratio na OFF i održao svečanu premijeru filma “Adio”. Mogu u ime ekipe a i sebe reći da nam je ovih 5 dana koliko je festival trajao bilo 5 najljepših dana koje smo doživjeli. Festival predivnih ljudi, prepun pozitivne energije i festival koji nudi poznanstva za cijeli život. Hvala OFFu na fenomenalnoj organizaciji i prilici da “Adio” baš na  OFFu održi svoju svjetsku premijeru. Veselim se svakom novom izadnju ovog velikog festivala, za kojeg će se, ako već nije, ćuti diljem svijeta, jer zaslužuje!"

- Karlo Gutić, reditelj filma "Adio"